Als ik -10 kon geven, zou ik het doen. Wat een achterlijk beleid. Ten eerste worden op je mails niet gereageerd. Ik verhuis naar het buitenland, maar zit aan een abonnement vast. Dan bestaat er de "verhuisregeling", maar bij Big Gym betekent dit maar liefst 295 euro bijbetalen. Terwijl mijn abonnement maar 3 maanden door loopt. Het zou zelfs nog goedkoper zijn om mijn abonnement met een jaar te verlengen dan deze verhuisregeling?! Snapt iemand deze belachelijke oplichterij? Het is natuurlijk ook niet voor niks dat je geen review op hun site kunt achterlaten en ze enkel door henzelf geselecteerde reviews laten zien van "tevreden" leden. Een 9 op eigen site en een 1,8 op trustpilot. Nogmaals oplichters!
Ik heb me bij myhealthclub ingeschreven en daarbij gezegd dat ik het niet zeker wist of ik het zou redden met mijn werk.
Ben een paar keer geweest en vond de sfeer helemaal niet fijn. Ik ben al een paar weken niet geweest en besloot mijn abonnement op te zeggen. Ik dacht dat dit kon, want ik had een verzekering (voor extra geld) afgesloten, waarmee ik kon stoppen voordat mijn 1 jarige abonnement afgelopen zou zijn.
Dit is dus niet waar, want ik heb geen goede reden om niet meer te komen sporten, dus ik moet blijven betalen.
Ik betaal nu extra geld voor iets waar ik niet heen wil en niet heen kan, omdat ik het te druk heb.
Slechte service en niet goed voorgelicht.
Ik zou hier niet komen.
Zwakke punten Weinig hulp
Voor mij geen fijne sfeer
Slechte voorlichting
Ik merkte dat na opening van een andere gym in Hardenberg, er ineens rare reviews met vreemde namen of nieuwe accounts bij hen werden geplaatst. Ik wil mij hier daarom echt hardmaken voor ProFit Gym, ze zijn net naar een nieuw pand en hebben echt altijd mensen die je helpen, met je kletsen en je goed begeleiden op de vloer staan. Het is druk, maar dat is niet voor niets. Gewoon heel erg tevreden. Materiaal is nieuw topmerken en van duurzame kwaliteit, koffie is gratis, sauna ook. Ik ben er vaak te vinden.
Sterke punten Ruime keuze in machines en materialen, gezellig altijd, live groepslessen (volg ik niet, mijn vriendin wel) en gratis altijd hulp.
Na opzeggen blijven ze afschrijven
Telefonisch niet meer bereikbaar.
Teruggave ivm coronaluiting nog steeds niet overgemaakt ondanks de toezeggingen.
Telefonisch slecht tot niet bereikbaar.
Ik vind dit naar oplichting lijken, niet mee in zee gaan kom je niet van af.
Je betaald 60 euro per maand met een verzekering voor slechte klantvriendelijkheid en nul begrip. Door verhuizing zeg ik mijn lidmaatschap op. Hiervan heb ik een schermopname van het formulier, wat je moet invullen als lid om op te zeggen, om vervolgens door een medewerker per mail (want telefoon nemen ze niet op) verteld te worden dat het niet zo is en dat ze er niks mee kunnen. Nu betaal ik nog 60 euro extra voor saus. Wat ik uiteraard niet zal doen.
Daarnaast is er geen fijn personeel aanwezig. Als je door drukte even niet kan sporten en je besluit weer eens te gaan krijg je opmerkingen als: ´zo hey, besluit jij ook weer eens te komen sporten?´ Doe even normaal. Mensen schamen zich al genoeg om daarnaast ook nog eens nare opmerkingen te krijgen.
Met de slechte ervaring had je toch echt wel de stap kunnen zetten een passende oplossing te vinden, maar daar voelt deze fitnessclub zich te goed voor.
Sterke punten Mooie renovatie
Zwakke punten Personeel
Klantvriendelijkheid
Begrip
Begeleiding
Klantcontact
Nemen geen telefoon op (20 minuten in de wacht)
Zeer slechte onprofessionele mensen. Die zijn vooral sterk in koffie drinken en roddelen over mensen.
Fatsoenlijke communicatie van het persoon naar mensen die er sporten is ook ver te zoeken.
Klantenservice is slecht bereikbaar. Klantenservice nemen hun werk niet serieus. Er wordt niet gereageerd op je mails. Niet te geloven. Slechter kan het niet!!!
Het is dat je een ster moet geven…….In 2017 voor het eerst hier geweest. Bij de inschrijving had ik al eieren voor mijn geld moeten kiezen zo raar waren de regels, maar onze dochters wilden graag sporten. Dat kon niet omdat ze nog geen 18 waren. Gezinsabonnement afgesloten. Omdat we niet genoeg gebruik maakten van dit abonnement, in 2019 geprobeerd op te zeggen. De nadruk ligt hierbij op geprobeerd….. nu in 2021 is het nog steeds niet gelukt. Meerdere keren naar de filialen geweest waar we ingeschreven hebben (dat waren 2 verschillende), gemaild, gebeld. Bij de laatste keer opzeggen, in oktober 2020, ter controle naar het filiaal om te vragen of alles nu klopte. Dat was zeker zo, het formulier dat we nu gingen verzenden zou alles oplossen volgens de man aan de balie. Niet dus, afgelopen week een e-mail met herinnering en boetes voor het storneren. Ook charmant dat die op, vrijdagmiddag laat verstuurd wordt, zodat je 3 dagen gefrustreerd rondloopt omdat je niemand kan bereiken…
Gebeld, een dame aan de telefoon. Zij herhaalt alleen dat mijn man nog ingeschreven staat. Blijkbaar heb ik bij het inschrijven ook zijn naam op het formulier gezet. Hij is nog nooit in de buurt van de sportschool geweest, maar moet dus blijkbaar wel betalen. Dit terwijl bij navraag bij het filiaal zelf, de man zei dat alleen ik nog moest uitschrijven.
Ik ben boos, niet handig weet ik, niet aardig of rustig meer, maar ben het zo zat na anderhalf jaar waarin we steeds te horen krijgen dat het geregeld is. Wanneer ik zeg dat ik iemand wil spreken die mij wel verder kan helpen, is het antwoord. ‘Mw u krijgt niemand te spreken, ik ben hier eindverantwoordelijk’. Kansloos bedrijf dit.
Beste Mensen KIJK UIT BIJ DIT BEDRIJF,\\r\\nHet is jammer dat je nog 1 ster moet geven want zelfs deze is dit bedrijf niet waard. \\r\\n\\r\\nIk wou mijn inschrijven bij dit bedrijf maar na het invullen van het formulier werkte de website niet meer en heb mij dus niet ingeschreven. Enkele dagen later ontving ik een mail in mijn spambox waarin ze bevestigen dat er een storing was maar dat ik toch was ingeschreven. Omdat ik deze mail niet tijdig had gelezen zijn ze automatisch gaan incasseren!! Uiteraard heb ik het geld teruggeboekt en duidelijke mail gestuurd van de situatie maar vervolgens kom je dus niet meer van ze af. Ik heb nu een advocaat gebeld om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen. MAAR WEES DUS GEWAARSCHUWD VOOR DIT BEDRIJF !!! BIG GYM
Sterke punten Geen
Zwakke punten Nare manier van mensen verplichten om te betalen.
Onprettige club. Duur, op geldbeluste eigenaar. Claimen dat je geen opzegging hebt gedaan en sturen vervolgens een incassobureau op je af. Wees gewaarschuwd.
Een gezellige old school gym. Niet te groot en meer dan genoeg machines, losse gewichten en freeweight apparatuur. Je kan hier lekker trainen. Vriendelijke mensen. Schoon en oogeruimd. Geen controle.poortjes en automatisering. Gewoon lekker old school.
Ik heb een zeer slechte ervaring met My Health Club. Als je lid wordt, mag je kiezen of je een 'verzekering' erbij afsluit voor het geval je het contract eerder wilt opzeggen dan de termijn van 1 of 2 jaar.
Mij werd toen gezegd dat het eigenlijk nooit nodig is.
Uiteindelijk heb ik 4 maanden bij MHC gesport, totdat ik helaas geen nieuwe baan kon vinden in de stad van MHC en ruim 200 km in een andere stad wel aan het werk kon. Dit was voor MHC absoluut geen reden om het abonnement te beëindigen en heb ik nog 8 maanden ruim 50 euro per maand betaald terwijl ik niet meer in de gelegenheid was om er te komen sporten.
Ze waren totaal niet voor reden vatbaar aan de telefoon en per mail bij de klantenservice.
Vervolgens met veel moeite toch het abonnement kunnen beëindigen, en daarbij ook een duidelijke bevestigingsmail van MHC gekregen.
Krijg ik vervolgens een maand nadat mijn abonnement beëindigde had moeten zijn (volgens de bevestigingsmail) een betalingsherinnering voor de volgende termijn.
In een woord: ongelofelijk.
Word hier geen lid!
Sterke punten Mooie Gym
Zwakke punten Slechte en onvriendelijke klantenservice.
Weinig tot geen begeleiding tijdens het sporten.
Onmogelijk om onder een abonnement uit te komen.
Profit gym wordt blijkbaar gerund door een stel hardleerse idioten. Ze hebben nu voor de 4e keer geld van mijn rekening gehaald. Elke keer boek ik het weer terug. Elke keer bel ik weer op dat ik daar al 8 jaar niet sport. Elke keer leg ik uit dat het waarschijnlijk mijn zoon is. Elke keer zeggen ze sorry en beloven ze beterschap. En elke keer doen ze het weer
Ik wordt er aardig pissig van.
Stelletje idioten
Ik ben 1 jaar lid geweest en heb toen ik in Amerika was een contract afgesloten. Toen ik terug kwam in Nederland bleek die voorwaarden van het contract niet klopte . Mail gestuurd om mijn contract te beÃÂëindigen dit kon dus niet meer omdat ik 1 dag te laat was (14 dagen bedenktijd)
Bleek dus 7 dagen te duren voordat je een reactie krijgt en bellen kan niet.
Ze hebben meerdere keren proberen een verkeerd bedrag te incasseren en moest meerdere keren naar Haarlem trainmore bezoeken.
Nu mijn contract eindelijk is afgelopen had ik tijdens mijn bezoeken 30 euro op mijn account gedaan en had gevraagd of dit nog terug gestort kon worden. Dit is ook niet mogelijk want dit staat in de voorwaarden.
Echt een onwijs slecht bedrijf en ik raad iedereen aan niet te gaan sporten bij trainmore
Sterke punten Het apparatuur wat er staat is top.
Zwakke punten Te veel om op te noemen maar zal het proberen:
Slechte voorwaarden
Bereikbaarheid super slecht (mail en ze hebben geen telefoonnummer)
Onvriendelijk personeel
Financieel gezien allemaal fouten die ze maken
Geld proberen te incasseren wat niet klopt
Promotie abonnementen die totaal niet kloppen
'Gemakkelijk je abonnement opzeggen.' Niet waar dus. Ik heb twee keer gemaild om mijn abonnement op te zeggen, maar werd niet op gereageerd. Diverse keren gebeld, maar ze zijn slecht telefonisch bereikbaar. Maanden voor niets betaald! Uiteindelijk moest ik langskomen om mijn abonnement op te zeggen! Gelukkig telefonisch afgehandeld, want ik was en ben hier echt niet over te spreken!
Oplichters!
Review over Big GymAls ik -10 kon geven, zou ik het doen. Wat een achterlijk beleid. Ten eerste worden op je mails niet gereageerd. Ik verhuis naar het buitenland, maar zit aan een abonnement vast. Dan bestaat er de "verhuisregeling", maar bij Big Gym betekent dit maar liefst 295 euro bijbetalen. Terwijl mijn abonnement maar 3 maanden door loopt. Het zou zelfs nog goedkoper zijn om mijn abonnement met een jaar te verlengen dan deze verhuisregeling?! Snapt iemand deze belachelijke oplichterij? Het is natuurlijk ook niet voor niks dat je geen review op hun site kunt achterlaten en ze enkel door henzelf geselecteerde reviews laten zien van "tevreden" leden. Een 9 op eigen site en een 1,8 op trustpilot. Nogmaals oplichters!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
klantenservice, beleid alles!
Voel me opgelicht
Review over My HealthClubIk heb me bij myhealthclub ingeschreven en daarbij gezegd dat ik het niet zeker wist of ik het zou redden met mijn werk.
Ben een paar keer geweest en vond de sfeer helemaal niet fijn. Ik ben al een paar weken niet geweest en besloot mijn abonnement op te zeggen. Ik dacht dat dit kon, want ik had een verzekering (voor extra geld) afgesloten, waarmee ik kon stoppen voordat mijn 1 jarige abonnement afgelopen zou zijn.
Dit is dus niet waar, want ik heb geen goede reden om niet meer te komen sporten, dus ik moet blijven betalen.
Ik betaal nu extra geld voor iets waar ik niet heen wil en niet heen kan, omdat ik het te druk heb.
Slechte service en niet goed voorgelicht.
Ik zou hier niet komen.
Zwakke punten
Weinig hulp
Voor mij geen fijne sfeer
Slechte voorlichting
Overgestapt naar deze gym
Review over ProFit GymIk merkte dat na opening van een andere gym in Hardenberg, er ineens rare reviews met vreemde namen of nieuwe accounts bij hen werden geplaatst. Ik wil mij hier daarom echt hardmaken voor ProFit Gym, ze zijn net naar een nieuw pand en hebben echt altijd mensen die je helpen, met je kletsen en je goed begeleiden op de vloer staan. Het is druk, maar dat is niet voor niets. Gewoon heel erg tevreden. Materiaal is nieuw topmerken en van duurzame kwaliteit, koffie is gratis, sauna ook. Ik ben er vaak te vinden.
Sterke punten
Ruime keuze in machines en materialen, gezellig altijd, live groepslessen (volg ik niet, mijn vriendin wel) en gratis altijd hulp.
Onbetrouwbaar niet mee in zee
Review over Big GymNa opzeggen blijven ze afschrijven
Telefonisch niet meer bereikbaar.
Teruggave ivm coronaluiting nog steeds niet overgemaakt ondanks de toezeggingen.
Telefonisch slecht tot niet bereikbaar.
Ik vind dit naar oplichting lijken, niet mee in zee gaan kom je niet van af.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Platinum heb je niks aan.
Review over My HealthClubJe betaald 60 euro per maand met een verzekering voor slechte klantvriendelijkheid en nul begrip. Door verhuizing zeg ik mijn lidmaatschap op. Hiervan heb ik een schermopname van het formulier, wat je moet invullen als lid om op te zeggen, om vervolgens door een medewerker per mail (want telefoon nemen ze niet op) verteld te worden dat het niet zo is en dat ze er niks mee kunnen. Nu betaal ik nog 60 euro extra voor saus. Wat ik uiteraard niet zal doen.
Daarnaast is er geen fijn personeel aanwezig. Als je door drukte even niet kan sporten en je besluit weer eens te gaan krijg je opmerkingen als: ´zo hey, besluit jij ook weer eens te komen sporten?´ Doe even normaal. Mensen schamen zich al genoeg om daarnaast ook nog eens nare opmerkingen te krijgen.
Met de slechte ervaring had je toch echt wel de stap kunnen zetten een passende oplossing te vinden, maar daar voelt deze fitnessclub zich te goed voor.
Sterke punten
Mooie renovatie
Zwakke punten
Personeel
Klantvriendelijkheid
Begrip
Begeleiding
Klantcontact
Nemen geen telefoon op (20 minuten in de wacht)
Amateuristisch
Review over ProFit GymZeer slechte onprofessionele mensen. Die zijn vooral sterk in koffie drinken en roddelen over mensen.
Fatsoenlijke communicatie van het persoon naar mensen die er sporten is ook ver te zoeken.
Zwakke punten
Onproffesioneel en amateuristisch
Klantenservice heel slecht bereikbaar
Review over Big GymKlantenservice is slecht bereikbaar. Klantenservice nemen hun werk niet serieus. Er wordt niet gereageerd op je mails. Niet te geloven. Slechter kan het niet!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet professioneel
Nooit nooit nooit in zee gaan met dit bedrijf!
Review over Big GymHet is dat je een ster moet geven…….In 2017 voor het eerst hier geweest. Bij de inschrijving had ik al eieren voor mijn geld moeten kiezen zo raar waren de regels, maar onze dochters wilden graag sporten. Dat kon niet omdat ze nog geen 18 waren. Gezinsabonnement afgesloten. Omdat we niet genoeg gebruik maakten van dit abonnement, in 2019 geprobeerd op te zeggen. De nadruk ligt hierbij op geprobeerd….. nu in 2021 is het nog steeds niet gelukt. Meerdere keren naar de filialen geweest waar we ingeschreven hebben (dat waren 2 verschillende), gemaild, gebeld. Bij de laatste keer opzeggen, in oktober 2020, ter controle naar het filiaal om te vragen of alles nu klopte. Dat was zeker zo, het formulier dat we nu gingen verzenden zou alles oplossen volgens de man aan de balie. Niet dus, afgelopen week een e-mail met herinnering en boetes voor het storneren. Ook charmant dat die op, vrijdagmiddag laat verstuurd wordt, zodat je 3 dagen gefrustreerd rondloopt omdat je niemand kan bereiken…
Gebeld, een dame aan de telefoon. Zij herhaalt alleen dat mijn man nog ingeschreven staat. Blijkbaar heb ik bij het inschrijven ook zijn naam op het formulier gezet. Hij is nog nooit in de buurt van de sportschool geweest, maar moet dus blijkbaar wel betalen. Dit terwijl bij navraag bij het filiaal zelf, de man zei dat alleen ik nog moest uitschrijven.
Ik ben boos, niet handig weet ik, niet aardig of rustig meer, maar ben het zo zat na anderhalf jaar waarin we steeds te horen krijgen dat het geregeld is. Wanneer ik zeg dat ik iemand wil spreken die mij wel verder kan helpen, is het antwoord. ‘Mw u krijgt niemand te spreken, ik ben hier eindverantwoordelijk’. Kansloos bedrijf dit.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klantonvriendelijkheid
Onduidelijke voorwaarden die veranderen
Foutieve informatie verstrekken
Klantenservicemedewerker
Slechte ervaring met Big Gym
Review over Big GymBeste Mensen KIJK UIT BIJ DIT BEDRIJF,\\r\\nHet is jammer dat je nog 1 ster moet geven want zelfs deze is dit bedrijf niet waard. \\r\\n\\r\\nIk wou mijn inschrijven bij dit bedrijf maar na het invullen van het formulier werkte de website niet meer en heb mij dus niet ingeschreven. Enkele dagen later ontving ik een mail in mijn spambox waarin ze bevestigen dat er een storing was maar dat ik toch was ingeschreven. Omdat ik deze mail niet tijdig had gelezen zijn ze automatisch gaan incasseren!! Uiteraard heb ik het geld teruggeboekt en duidelijke mail gestuurd van de situatie maar vervolgens kom je dus niet meer van ze af. Ik heb nu een advocaat gebeld om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen. MAAR WEES DUS GEWAARSCHUWD VOOR DIT BEDRIJF !!! BIG GYM
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Nare manier van mensen verplichten om te betalen.
Slechte club
Review over LaVitaOnprettige club. Duur, op geldbeluste eigenaar. Claimen dat je geen opzegging hebt gedaan en sturen vervolgens een incassobureau op je af. Wees gewaarschuwd.
Geweldige gym, waar je je thuis voelt.
Review over Classic Gym RotterdamEen gezellige old school gym. Niet te groot en meer dan genoeg machines, losse gewichten en freeweight apparatuur. Je kan hier lekker trainen. Vriendelijke mensen. Schoon en oogeruimd. Geen controle.poortjes en automatisering. Gewoon lekker old school.
Sterke punten
Schoon, gezellig, goede coach vriendelijke mensen.
Wurg abonnement - word geen lid bij My HealthClub
Review over My HealthClubIk heb een zeer slechte ervaring met My Health Club. Als je lid wordt, mag je kiezen of je een 'verzekering' erbij afsluit voor het geval je het contract eerder wilt opzeggen dan de termijn van 1 of 2 jaar.
Mij werd toen gezegd dat het eigenlijk nooit nodig is.
Uiteindelijk heb ik 4 maanden bij MHC gesport, totdat ik helaas geen nieuwe baan kon vinden in de stad van MHC en ruim 200 km in een andere stad wel aan het werk kon. Dit was voor MHC absoluut geen reden om het abonnement te beëindigen en heb ik nog 8 maanden ruim 50 euro per maand betaald terwijl ik niet meer in de gelegenheid was om er te komen sporten.
Ze waren totaal niet voor reden vatbaar aan de telefoon en per mail bij de klantenservice.
Vervolgens met veel moeite toch het abonnement kunnen beëindigen, en daarbij ook een duidelijke bevestigingsmail van MHC gekregen.
Krijg ik vervolgens een maand nadat mijn abonnement beëindigde had moeten zijn (volgens de bevestigingsmail) een betalingsherinnering voor de volgende termijn.
In een woord: ongelofelijk.
Word hier geen lid!
Sterke punten
Mooie Gym
Zwakke punten
Slechte en onvriendelijke klantenservice.
Weinig tot geen begeleiding tijdens het sporten.
Onmogelijk om onder een abonnement uit te komen.
Idioten
Review over ProFit GymProfit gym wordt blijkbaar gerund door een stel hardleerse idioten. Ze hebben nu voor de 4e keer geld van mijn rekening gehaald. Elke keer boek ik het weer terug. Elke keer bel ik weer op dat ik daar al 8 jaar niet sport. Elke keer leg ik uit dat het waarschijnlijk mijn zoon is. Elke keer zeggen ze sorry en beloven ze beterschap. En elke keer doen ze het weer
Ik wordt er aardig pissig van.
Stelletje idioten
Wat een slecht bedrijf
Review over TrainMoreHoi allemaal,
Ik ben 1 jaar lid geweest en heb toen ik in Amerika was een contract afgesloten. Toen ik terug kwam in Nederland bleek die voorwaarden van het contract niet klopte . Mail gestuurd om mijn contract te beÃÂëindigen dit kon dus niet meer omdat ik 1 dag te laat was (14 dagen bedenktijd)
Bleek dus 7 dagen te duren voordat je een reactie krijgt en bellen kan niet.
Ze hebben meerdere keren proberen een verkeerd bedrag te incasseren en moest meerdere keren naar Haarlem trainmore bezoeken.
Nu mijn contract eindelijk is afgelopen had ik tijdens mijn bezoeken 30 euro op mijn account gedaan en had gevraagd of dit nog terug gestort kon worden. Dit is ook niet mogelijk want dit staat in de voorwaarden.
Echt een onwijs slecht bedrijf en ik raad iedereen aan niet te gaan sporten bij trainmore
Sterke punten
Het apparatuur wat er staat is top.
Zwakke punten
Te veel om op te noemen maar zal het proberen:
Slechte voorwaarden
Bereikbaarheid super slecht (mail en ze hebben geen telefoonnummer)
Onvriendelijk personeel
Financieel gezien allemaal fouten die ze maken
Geld proberen te incasseren wat niet klopt
Promotie abonnementen die totaal niet kloppen
Moeilijk abonnement opzeggen
Review over Healthclub veenendaal'Gemakkelijk je abonnement opzeggen.' Niet waar dus. Ik heb twee keer gemaild om mijn abonnement op te zeggen, maar werd niet op gereageerd. Diverse keren gebeld, maar ze zijn slecht telefonisch bereikbaar. Maanden voor niets betaald! Uiteindelijk moest ik langskomen om mijn abonnement op te zeggen! Gelukkig telefonisch afgehandeld, want ik was en ben hier echt niet over te spreken!
Review over DavidLloyd
!